Gra o Bakuganach

Jeśli chcecie zagrać to forum jest dla was

#1 2009-06-14 19:44:40

Maskarad

Elitarny Gracz

Zarejestrowany: 2009-06-14
Posty: 46
Punktów :   

Karty supermocy

Karta Zagłady - wysyła pokonanego bakugana do Wymiaru Zagłady (działa przez całą bitwę) (specjalna)
Karta Mocy X - dodaje swoim bakuganom 200pkt (działa przez całą bitwę) (specjalna)
Siła Smoka - dodaje Dragonoidowi 100pkt (po ewolucji 200, po drugiej 300)
Szlachetny Zielony Wiatr - dodaje Skyress 100pkt (po ewolucji 200, po drugiej 300)
Szybki Atak - dodaje Preyasowi 100pkt (po ewolucji 200, po drugiej 300)
Promień Cienia - dodaje Hydranoidowi 100pkt (po ewolucji 200, po drugiej 300)
Krystaliczny Kieł - dodaje Tiggrerze 100pkt (po ewolucji 200, po drugiej 300)
Mega Wstrząs - dodaje Goremowi 100pkt (po ewolucji 200, po drugiej 300)
Twarz Wściekłości - tylko dla Fortress dodaje 50pkt i 50pkt odejmuje przeciwnikowi
Burza Piór - dodaje Harpus 100pkt
Śpiew Syreny - tylko dla Syrenoid blokuje karte otwarcia i nie pozwala na użycie karty supermocy
Płomień Oślepienia - tylko dla McCookie blokuje karte otwarcia i nie pozwala na użycie karty supermocy
Prawy Gigant - dodaje Cykloidowi 100pkt
Przeciwne Domeny - Połączenie przeciwstawnych domen (Aquos/Subterra, Darkus/Pyrus, Ventus/Haos), dodaje 100 pkt każdemu bakuganowi
Trójwęzłowy Atak - Połączenie trzech domen (Pyrus/Aquos/Haos, Darkus/Ventus/Subterra), dodaje 200pkt każdemu bakuganowi
Uderzenie - niszczy karte otwarcia
Antysupermoc - blokuje karte supermocy
Marionetka - tylko dla Mantris pozwala przenieść bakugana na inne pole
Iluzja Wody - pozwala bakuganowi przenieść się na inną kartę otwarcia jednocześnie blokując ją (tylko dla domeny Aquos)
Powietrzna Bitwa - pozwala bakuganowi przenieść się na inną kartę otwarcia jednocześnie blokując ją (tylko dla domeny Ventus)
Zdmuchnięcie - wyrzuca bakugana na inną kartę (tylko dla domeny Ventus)
Ogień Saurusa - dodaje Saurusowi 50pkt
Chaos Serca Ciemności - tylko dla Hydranoida dodaje 50pkt i pozwala atakować bakugany z innych kart
Super Ostrzał - tylko dla Lasermana dodaje 50pkt i pozwala atakować bakugany z innych kart
Szybki Ogień - pozwala dołączyć do bitwy bakugana (tylko dla domeny Pyrus)
Towarzysz Zagłady - przenosi bakugana wroga i własnego do Wymiaru Zagłady (trzeba mieć Kartę Zagłady)
Potrójny Tnący Wir - trzeba mieć na polu trzy bakugany Ventus ta supermoc powoduje że wszystkie bakugany przegrywają oprócz gracza który to robi
Blokada-blokuje karty supermocy przeciwnika na 1 turę
Potrójny Ogień-to samo co potrójny tnący wir tylko bakugany są ognia
Meteoryt Pyrusa-zwiększa moc bakugana pyrusa o 50 pkt
Odwrót-zmusza bakugana do powrotu
Karta przewagi-Powoduje gdy jeden bakugan walczy z innym bakuganem z innej określonej domeny jego moc wzrasta o 100.Ventus nad Pyrusem,Aquos nad Ventusem,Darkus nad Aquosem,Chaos nad Darkusem,Suptera nad Chaosem,Pyrus nad Supterą (działa prze całą bitwe)
Tsunami-można użyć gdy się ma na polu bitwy Rycerza Aquosa niszczy wszystkie bakugany z wyjątkiem jego samego(rzadkie)
Twarz Wściekłości-tylko dla Fortrisa.Jego moc wzrasta o 150
Zatruty Kieł: Przenosi 50pkt z wrogiego bakugana na twojego, jak wrogi bakugan wygra i będzie jeszcze walczył to jego moc będzie spadała o 10 póki nie przestanie walczyć.(czyli 10 na jedną ture)
Ruchome Piaski: Odejmuje 50 pkt bakuganowi przeciwnika, niszczy efekty kart otwarcia
Zatrzymanie Pyrusa/Ventusa/Aqousa/Darkusa/Chaosu/Suptery-zatrzymuje bitwe na czas wprowadzenia nowego bakugana
Trąba Powietrzna: Odejmuje powoli punkty przeciwnika, na początek odejmuje od 10.
Wspólna Podróż do wymiru zagłady: Dwa bakugany z jednego pola idą do wymiaru zagłady.(rzadkie)
Waga dwóch Dusz Moc: 2 bakuganów łączy się.
Lewy gigant-tylko dla Cykloida.Niszczy karte otwarcia.
Twarz Żalu-tylko dla Fortrissa.Zmiejsza moc przeciwników o 100
Tornado Ognia - Niszczy wszystko na polu prócz latających bakuganów (czyli bakuganów Ventusa) (rzadka) (można użyć raz na 3 tury)
Tarcza-Tylko dla gorema odejmuje przeciwnikowi 100pkt
Giga pięść- Tylko dla gorema dodaje tobie 150pkt i odejmuje 50pkt przeciwnikowi (bardzo rzadka)
Strzał Zero - dodaje bakuganom Darkusa 80pkt
Czwarty wymiar- likwiduje działanie karty otwarcia
drugi wymiar- likwiduje działanie supermocy
Ostrze mocy- tylko dla tigrerry przenosi natychmiast tigrerre na karte otwarcia jaką chcemy.
Czyste swiatlo (tylko dla domeny chaosu) przywraca pokonanego bakugana nie wane po jakiej jest stronie.(można użyć tylko 1 raz)
Szybki Ogień-bakugan sujusznika (albo gracza) na polu dochodzi do bitwy
Potęga Magmy - zmienia domene karty domeny na ziemie


Uwaga! Jeśli znacie inne karty supermocy wpisujcie je tu nagradzane gold i nie tylko


Nick: Maskarad
Wiek: 12
Gold: 13400g
Domena: Darkus
Bakugany:
Dual Hydranoid (Hydran) [450] - 10 wygranych
Abis Omega [310] - 0 wygranych
Centypod [310] - 0 wygranych
Scorpion [310] - 0 wygranych
Mantris [300] - 0 wygranych
Karty supermocy:
Promień Cienia
Chaos Serca Ciemności
Uderzenie
Antysupermoc
Marionetka
Karta Zagłady
Karty otwarcia:
Potrójna Bitwa
Fuzja Mocy
Iluzja Miny
Ekwipunek:
Maska Maskarada
Wyrzutnia Maskarada
Walki odbyte: 0
Walki wygrane: 0
Walki przegrane: 0
Remisy: 0
Walki nierozstrzygnięte: 0
Przyjaciele:
Wrogowie:
Organizacja: Organizacja Maskarada

Offline

 

#2 2009-06-15 18:45:48

Dan

Elitarny Gracz

Zarejestrowany: 2009-06-15
Posty: 18
Punktów :   

Re: Karty supermocy

Blokada-blokuje karty supermocy przeciwnika na 1 turę
Potrójny Ogień-to samo co potrójny tnący wir tylko bakugany są ognia
Meteoryt Pyrusa-zwiększa moc bakugana pyrusa o 50 pkt
Odwrót-zmusza bakugana do powrotu
Karta przewagi-Powoduje gdy jeden bakugan walczy z innym bakuganem z innej określonej domeny jego moc wzrasta o 100.Ventus nad Pyrusem,Aquos nad Ventusem,Darkus nad Aquosem,Chaos nad Darkusem,Suptera nad Chaosem,Pyrus nad Supterą (działa prze całą bitwe)
Tsunami-można użyć gdy się ma na polu bitwy Rycerza Aquosa niszczy wszystkie bakugany z wyjątkiem jego samego(rzadkie)
Twarz Wściekłości-tylko dla Fortrisa.Jego moc wzrasta o 150
Zatruty Kieł: Przenosi 50pkt z wrogiego bakugana na twojego, jak wrogi bakugan wygra i będzie jeszcze walczył to jego moc będzie spadała o 10 póki nie przestanie walczyć.(czyli 10 na jedną ture)
Ruchome Piaski: Odejmuje 50 pkt bakuganowi przeciwnika, niszczy efekty kart otwarcia
Zatrzymanie Pyrusa/Ventusa/Aqousa/Darkusa/Chaosu/Suptery-zatrzymuje bitwe na czas wprowadzenia nowego bakugana
Trąba Powietrzna: Odejmuje powoli punkty przeciwnika, na początek odejmuje od 10.
Wspólna Podróż do wymiru zagłady: Dwa bakugany z jednego pola idą do wymiaru zagłady.(rzadkie)
Waga dwóch Dusz Moc: 2 bakuganów łączy się.
Lewy gigant-tylko dla Cykloida.Niszczy karte otwarcia.
Twarz Żalu-tylko dla Fortrissa.Zmiejsza moc przeciwników o 100
Tornado Ognia - Niszczy wszystko na polu prócz latających bakuganów (czyli bakuganów Ventusa) (rzadka) (można użyć raz na 3 tury)
Tarcza-Tylko dla gorema odejmuje przeciwnikowi 100pkt
Giga pięść- Tylko dla gorema dodaje tobie 150pkt i odejmuje 50pkt przeciwnikowi (bardzo rzadka)
Strzał Zero - dodaje bakuganom Darkusa 80pkt
Czwarty wymiar- likwiduje działanie karty otwarcia
drugi wymiar- likwiduje działanie supermocy
Ostrze mocy- tylko dla tigrerry przenosi natychmiast tigrerre na karte otwarcia jaką chcemy.
Czyste swiatlo (tylko dla domeny chaosu) przywraca pokonanego bakugana nie wane po jakiej jest stronie.(można użyć tylko 1 raz)
Szybki Ogień-bakugan sujusznika (albo gracza) na polu dochodzi do bitwy
Potęga Magmy - zmienia domene karty domeny na ziemie


Nick: Dan
Wiek: 12
Gold: 55000g
Domena: Phyrus,
Bakugany:
Dragonoid (Drago) [350]
Scorpion [310]
Gryffin [310]
Falconer [300]
Karty supermocy:
Antysupermoc
Szybki Ogień
Uderzenie
Przeciwne Domeny
Karty otwarcia:
Potrójna Bitwa
Bi-o Hazard
Poziom Niżej
Ekwipunek: Bakucomp
Walki odbyte: 0
Walki wygrane: 0
Walki przegrane: 0
Remisy: 0
Walki nierozstrzygnięte: 0
Przyjaciele:
Wrogowie:
Organizacja: Wojownicy Bakugan

Offline

 

#3 2009-06-15 20:26:53

Maskarad

Elitarny Gracz

Zarejestrowany: 2009-06-14
Posty: 46
Punktów :   

Re: Karty supermocy

Brawo otrzymujesz 2500 i trafiasz na listę zasłużonych


Nick: Maskarad
Wiek: 12
Gold: 13400g
Domena: Darkus
Bakugany:
Dual Hydranoid (Hydran) [450] - 10 wygranych
Abis Omega [310] - 0 wygranych
Centypod [310] - 0 wygranych
Scorpion [310] - 0 wygranych
Mantris [300] - 0 wygranych
Karty supermocy:
Promień Cienia
Chaos Serca Ciemności
Uderzenie
Antysupermoc
Marionetka
Karta Zagłady
Karty otwarcia:
Potrójna Bitwa
Fuzja Mocy
Iluzja Miny
Ekwipunek:
Maska Maskarada
Wyrzutnia Maskarada
Walki odbyte: 0
Walki wygrane: 0
Walki przegrane: 0
Remisy: 0
Walki nierozstrzygnięte: 0
Przyjaciele:
Wrogowie:
Organizacja: Organizacja Maskarada

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.maciejkowewzgorze.pun.pl www.koty-i-psy-wojna-trwa.pun.pl www.kibicesokolwola.pun.pl www.diversslain.pun.pl www.kognitywisci.pun.pl